Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 08:29 - Новите Записки от Там
Автор: bersek Категория: Изкуство   
Прочетен: 1051 Коментари: 0 Гласове:
1



- Едно студено чайче.
- Какво чайче? - и на базата на миналия ми опит и тъпата физиономия решавам да го улесня максимално - Не ме интересува вида, а големината му.
- Праскова.
- ?!

- Една бира Кайзер.
- От половин литър ли? Имаме от половин и от един литър.
- Не, бутилка.
- Добре, но от половин литър ли или от литър?
- Абе бутилка!
- Бутилката от половин литър ли да е или от един литър?
- Ето я там във фризера! - двата вида са един до друг и няма начин да разбера какво ми сочи.
- Колко голяма да е бутилката? - леко повишавам тон - От половин литър ли?
- Не! От 500 грама!
- ?!

- Една студена от два литра.
- ?!

- Едно кафе.
- Каква дължина?
- Няма дължина.
- ?!
- Е какво, няма ли си български държавен стандарт?

- Колко струват тези пастички?
- Под тях си пише.
- Пише 30 ст.
- Ми значи са толкова.
- Ама да не са 60 ст.
- ?!

- Едни дъвки от ония там - и сочи стелажа.
- От ония там?! Може ли малко по-точно?
- Не им зная името - казва - Абе от ония там.

- Един Гламур розов.
- Няма розов, а само син и лилав.
- Добре, дайте ми един розов.
- ?!

- Дай ми едни цигари.
- Едни цигари?
- Да, дай ми едни цигари.
- Аз да не съм медиум, от къде да знам какви цигари пушите!
- Амиии... Какви бяха? А да - бял Средец.

- Един Парламент силвър и едно Мурати.
- Какво Мурати?
- Мурати... Мурати... от къде да знам?! Дай едно Мурати.
- Тънко или дебело?
- Дебело.
- Силно или слабо?
- Слабо.

- Едно кафе.
- Колко дълго?
- Нормално... късо...
- Нормално или късо?
- Нормално късо.
- ?!

- Едно нес кафе 3v1.
- Пакетче или да Ви го направя?
- Направи го естествено, няма да си го правя в къщи я!
- Аз това няма как да го зная! - но кой ли да ме чуе...

- Тънко Мурати.
- Тънко Мурати нямам.
- Не го виждам тънкото Мурати.
- Тънко Мурати нямам.
- Сивото, което е - и показва дебелината му с пръсти.
- Тънко Мурати нямам.
- Имате ли?
- Тънко Мурати нямам!

- Един Вайсерой и една Загорка от литър и половина.
- Загорката я разбрах. Какъв да бъде Вайсероя?
- Да и една Загорка от литър и половина.
- Какъв да бъде Вайсероя?
- Къс.
- Добре, но какъв?
- От два и четиридесет.
- Сив, син или червен?
- Син.

- Едно синьо Виктори и една водчица Савой.
- Нямам Сaвой.
- Дай тогава каквато има.
- Флирт или Аляска?
- Да, дай една от нея.
- ?!



Тагове:   новите,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bersek
Категория: Изкуство
Прочетен: 647963
Постинги: 417
Коментари: 288
Гласове: 1830
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031