Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2008 08:50 - Някой иска ли сладолед
Автор: bersek Категория: Изкуство   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0



- Някой иска ли сладолед? - пита Гар Ван една вечер.
- Аз - каза Ко Та Рак.
- Аз - каза Но Щен Вълк.
- Аз... - чу се като ехо още един глас.
- Какво?! - учуди се Гар Ван - Колко сладоледа да нося?
- За мен - каза Ко.
- За мен - каза Но.
- За мен... - отново се включи ехото.
- Да нямаме неканени гости? - зачуди се сенчестата.
- Нищо чудно в тази тъмница - обади се Ко Та Рак - Защо не свети този фенер?
- Този фенер е със слънчево захранване - започна да му обяснява Но Щен Вълк - Работи само на слънчева светлина, а на тъмно угасва.
- ?! - опули се котакът.
Гар Ван запали свещ и отново попита:
- Та, кой иска сладолед?
- Аз - каза Ко.
- Аз - каза Но.
- Аз - каза По Ни.
- От къде се взе този кон в дневната ми?! - възкликна тя.
- Розов е - уточни Ко Та Рак - И е пони, а не кон.
- Не е розово - не се съгласи с него приятелят му - От светлината изглежда така.
- Какво стана със сладоледът? - попита понито.
- За мен с черешка - не пропусна да каже Ко.


Тагове:   сладолед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bersek
Категория: Изкуство
Прочетен: 648607
Постинги: 417
Коментари: 288
Гласове: 1830
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930