Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 22:57 - из Приказки от Никъде - Миниатюри 11
Автор: bersek Категория: Изкуство   
Прочетен: 940 Коментари: 1 Гласове:
1



 

- Ще ме дават по телевизията! - с тези думи нахлу в палатката им Ко Та Рак.
- Как така? - учуди се Но Щен Вълк.
- Обадиха се по телефона и искат да интервюират отделението ни - отговори му котакът.
- Значи ще дават всички ни - зарадва се вълкът.
- Ами да - махна с лапа Ко. - И аз това казах... нали?
- Аз съм пас - сви рамене Мрънкалото.
- Какво си? - не го разбра Вълк.
- Мисля да пропусна - уточни рисът.
- Няма да се появиш по телевизията с мен?! - възмути се Ко Та Рак.
- НАС! - поправи го Но Щен Вълк.
- Добре де - отново махна с лапа котакът. - С нас...
По-късно същия ден:
- Хей - сръчка приятеля си Но Щен Вълк. - Какво правиш?!
- Правя се на глупак по телевизията - сви рамене Ко Та Рак. - Не виждаш ли?
- Ооо... - вдигна вежда вълкът. - Ами успех...

- Хей, Но - прошепна Ко Та Рак.

- Мъ...? - измуча почти членоразделно вълкът.
- Чуваш ли ме? - продължи да шепти котакът.
- Не - изсумтя Вълк.
- Внимавай - изшептя Ко. - Може да е капан.
- Млъкни, Ко - изръмжа Но Щен Вълк. - Пречиш ми...
БАНМ...
- Капан е - доволно съобщи очевидното Ко Та Рак.
- Оффф - плесна се по челото вълкът и тежко въздъхна. - Ела да ми помогнеш. Сянка, ти също...
- Оки - веднага откликна котакът, а сянката просто сви рамене.
- Такааа... - потри лапи Вълк. - Дръжте тук... и тук... такаааа, я да видя сега какво ще стане, ако направя така.
- Ох ох ох - писна Сянка. - Пръста ми!!!
- Ауу - пригласяше му Ко Та Рак. - Лапата ми!!! КАКВО ПРАВИШ?!
- Тихо! - скастри го Но Щен Вълк. - Почти знам какво правя.
- Хъм - изсумтя сянката и си засмука показалеца. - Мисля, че трябва да преразгледам живота си...
- Как се справих? - попита малко по-късно вълкът.
- Пиша ти отличен - отговори му Сержант.
- Супер - зарадва се Вълк.
- Отрицателен - добави сержантът.
- Ооо - посърна Но Щен Вълк.

- Всеки си има своите демони - тъкмо казваше Про Фе Сор.
- Не е така - небрежно махна с лапа Ко Та Рак. - Моите демони си имат мен...
- Ъъъ... - зацикли за момент професорът.
- Не не не - размаха лапи Но Щен Вълк. - Той не е луд! Тук някъде имаме бележка от лекаря...
- Ъъъ... - репликата на вълка въобще не помогна на При Фе Сор да се опомни.
- К"во толкова - сви рамене котакът. - Лудостта все пак си има и предимства.
- Например? - вдигна вежда Вълк.
- Ами да - сви рамене Ко и направи най-безумната си физиономия. - Не спорят с теб.
- Ъъъ... - све още циклеше професорът и замислено се почеса там където не го сърби: - Да не съм си объркал хапчетата тази утрин?!



Гласувай:
1



1. анонимен - pipinana
22.07.2011 23:09
ha ha - i az si tarsia hap4eto.Moeto e EDIN
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bersek
Категория: Изкуство
Прочетен: 649198
Постинги: 417
Коментари: 288
Гласове: 1830
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930